گروه صنعتی تخصصی کیان تلکام
09127056630

آموزش نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

آموزش نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

امروزه کاربران در محیط مانند مترو و آسانسور با تلفن های همراه صحبت میکنند که این امر یک ارتباط همراه می باشد ولی در برخی امکان اپراتور های مخابراتی هنوز قدرت و توان ارائه سیگنال را انتقال نمیدهند.

ساکنان مناطق روستایی، شرکت ها، مشتریان مغازه و سالن های مستقر در زیر زمین ها هنوز از سیگنال ضعیف یا عدم وجود مطلق آن رنج میبرند. در چنین شرایطی استفاده از دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل کمک قابل توجهی داشته باشند.

اما طریقه صحیح نصب تقویت آنتن موبایل اولین و مهمترین فاکتور در کارکرد دستگاه های تکرار کننده سیگنال موبایل میباشد. همانطور که میدانید این پکیج از یک دستگاه، دو تا آنتن (بیرونی و داخلی)، کابل، کانکتور ها و آداپتور میباشد. در ادامه به نحوه نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل می پردازیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

نصب بوستر تلفن همراه یک کار سریع و آسان میباشد اما بدون راهنمایی و دانش کافی ممکن است این امر با مشکل مواجه شود.

نصاب دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل

مراحل نصب تجهیزات:

یک موقعیت مناسب جهت نصب آنتن گیرنده در فضای باز پیدا کنید.

آنتن فضای باز باید روی پشت بام خانه یا در مکان دیگری که دستگاه تلفن همراه شما در منطقه تحت پوشش قرار دارد نصب شود. سیگنال تلفن همراه باید قوی باشد، حداقل سه تا چهار نوار روی بخش سیگنال صفحه نمایش تلفن شما نشان داده شود.

بعد از نصب آنتن گیرنده، نوبت به کانکتور زدن و کابل کشی به سمت محیط تحت پوشش تقویت آنتن موبایل می باشد. آنتن خروجی (Outdoor) به سمت BS و آنتن داخلی (Indoor) به سمت MS دستگاه وصل میشود.

الزامات نصب آنتن فرستنده یا داخلی:

آنتن داخلی باید 5 متر از گیرنده و 2 از زمین فاصله داشته باشد.

آداپتور را به دستگاه بوستر وصل کنید. (اگر چراغ سبز دستگاه روشن شد، نصب تقویت کننده آنتن موبایل با موفقیت انجام شده است). اگر نشانه سیگنال تلفن همراه مشکلی داشت، آنتن گیرنده را کمی جهت تغییر دهید.

K-98A تقویت کننده انتن موبایل

نکات مهم در آموزش نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

کابل ها نباید خم یا پیچانده شوند و به صورت مستقیم قرار داده شوند تا مانعی در انتقال و ارسال سیگنال ایجاد نشود. از کابل کشی اضافی خودداری کنید تا محدوده پوشش سیگنال هدر نرود یا کاهش نیابد. در خصوص کانکتور ها، تمامی کانکتور بیرونی را آب بندی کنید تا از ورود آب به داخلی کابل و آنتن جلوگیری شود. آنتن گیرنده را از کابل هایی با ولتاژ بالا، شبکه فلزی و ترانسفورماتورها دور نگه دارید.

 

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

با خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل از یک شرکت معتبر و با تجربه، خیال شما از بابت یک خرید ایمن و مطمئن راحت می شود، اگر اولویت شما برای خرید تقویت کننده آنتن، کارایی بالا و همینطور کیفیت تضمینی است، شرکت کیان تلکام بهترین انتخاب برای شما است، می توانید برای انجام یک خرید ایمن و متناسب با نیاز خود، از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان کیان تلکام تماس بگیرید، با استفاده از مشاوره اختصاصی، می توانید بهترین تصمیم را برای خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل اتخاذ کنید، با توجه به تنوع این محصولات، همین الان با کیان تلکام تماس بگیرید.

منبع:

signalboosters.com/blog/a-simple-cell-phone-signal-booster-installation-guide

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *