گروه صنعتی تخصصی کیان تلکام
09127056630

چطور بوستر مناسب انتخاب کنیم ؟

چطور بوستر مناسب انتخاب کنیم ؟

زمانی که قصد راه اندازی سیستم تقویت کننده آنتن موبایل بوستر را دارید اطلاعات زیر مهم است. متراژ محلی را که در آن قصد تقویت آنتن موبایل را دارید مشخص نمایید. اندازه سیگنال (rx levele) و آنتن دهی امواج تلفن همراه را در محیط خارج آن محل بررسی نمایید.

کاربرد تقویت انتن موبایل

تقویت کننده های آنتن موبایل در جاهایی کاربرد دارند که حداقل یک سیگنال ضعیف و پایدار در محیط بیرون جهت تقویت وجود داشته باشد.لازم به ذکر است در محلهایی که به هیچ عنوان امواج تلفن همراه وجود ندارد و یا این امواج پایدار نمی باشد امکان نصب و استفاده از تقویت آنتن موبایل نمی باشد.بوستر

انواع مختلف تقویت کننده های آنتن موبایل

انواع مختلفی برای تقویت آنتن موبایل با توان های متفاوت جهت استقاده در مکانهای مختلف وجود دارد .ریپیتر موبایل موجود قابل ارائه با انواع آنتن های بیرونی و داخلی و انواع کابل ها وکانکتور ها می باشد.انواع مختلف تقویت کننده آنتن موبایل که توسط گروه صنعتی کیان تلکام ارائه می گردد به شرح زیر می باشد.

انتخاب دستگاه تقویت آنتن موبایل
گروه صنعتی کیان تلکام

تقویت آنتن موبایل با توان بالا

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل پا توان بالا جهت پوشش دهی محیط در فضای باز با شعاع عملکرد تا 5000 متر یا 3000 تا 20000 متر مربع و حتی بیشتر کاربرد دارند. تقویت کننده آنتن موبایل با توان متوسط یا بوستر مخصوص استفاده در منازل یا ادارات با پوشش دهی از 250 تا 3000 متر مربع طراحی شده اند. تقویت کننده آنتن موبایل کم توان جهت استفاده داخل اتومبیل و یا مکانهایی با متراژ پایین تا حداکثر 200 مترمربع مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت بوستر آنتن موبایل مختلف

تفاوت بوستر های آنتن موبایل در میزان باندها و یا بازه های فرکانسی است که پشتیبانی می کنند.

بوستر های آنتن موبایل، بر اساس میزان باندهای فرکانسی که پشتیبانی می کنند، به چند دسته تقسیم می شوند:

تک باند: این بوستر ها تنها از یک باند فرکانسی GSM900 پشتیبانی می کنند.

دو باند: این بوستر ها از دو باند فرکانسی پشتیبانی می کنند که شامل باندهای GSM900 و DCS1800 می باشد.

سه باند: این بوستر ها از سه باند فرکانسی پشتیبانی می کنند. معمولاً بوستر های سه باند، از باندهای GSM900، DCS1800 و 3G پشتیبانی می کنند.

چهار باند: این بوستر ها از چهار باند فرکانسی GSM900، DCS1800، 3G و LTE پشتیبانی می کنند.

در حال حاضر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه، مکالمه را در باندهای 900 و 1800 ارائه می دهند و رایتل در باند 2100 امکان برقراری تماس را فراهم نموده است.

برای استفاده از اینترنت فورجی و تری جی، غالباً بوستر آنتن موبایل دو باند مناسب است. البته در برخی مناطق، باند 3G بر روی باند 2100 ارائه می گردد که دستگاه تقویت سیگنال موبایل انتخابی، باید باند 2100 را نیز ساپورت نماید.

در صورتی که در انتخاب بوستر آنتن موبایل مناسب مشکل دارید، می توانید با کارشناسان کیان تلکام در تماس باشید.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

سوالی ندارید؟
تماس با ما